skip to Main Content

Bestelling plaatsen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Om een bestelling te plaatsen heb je een account nodig. Je kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volg dan de stappen zoals aangegeven op het scherm. Ook voor volgende bestellingen kun je dit account gebruiken.

Kan ik ook bestellen als ik buiten Nederland woon?
Ja, dat kan. Onze webshop berekent automatisch de bezorgkosten.

Leveringstermijn

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Binnen Nederland streven wij ernaar om alle bestellingen binnen 24 uur aan de bezorger over te dragen. Na overdracht wordt de bestelling veelal de volgende werkdag geleverd. Voor België geldt over het algemeen een levertijd binnen 3 werkdagen na de betaling bij het door jou opgegeven afleveradres. Wij kunnen helaas geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd.

Bezorgen

Hoe wordt een bestelling bezorgd?
Wij versturen onze pakketten standaard met DPD, in Nederland is er ook de mogelijkheid om voor PostNL te kiezen.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?
De verzendkosten voor afleveradressen in Nederland bedragen € 5,50 per bestelling en in België € 7,50 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling. Vanaf € 75,00 bezorgen wij de zending gratis.

Wat gebeurt er als ik tijdens de levering niet thuis ben?
Vrijwel al onze bezorgpartners komen een bezorgdag later nog een keer bij u langs. Mocht u deze levering ook gemist hebben dan wordt uw pakket veelal in het dichtstbijzijnde depot afgeleverd van onze partner. Het dichtstbijzijnde depot wordt automatisch bepaald op basis van uw afleveradres. Wanneer u niets van zich laat horen, wordt het pakket teruggestuurd naar Minque. Indien u het pakket vervolgens opnieuw wenst te ontvangen zullen wij de kosten hiervoor doorberekenen.

Kan ik een bestelling op een ander adres laten afleveren?
Het is mogelijk om zelf te bepalen wanneer uw bestelling wordt aangeleverd. Dit kunt u doen door in de afrekenmodule van onze webshop uw voorkeur aan te geven. Gewenste leverdata op zon- en feestdagen zullen automatisch worden uitgesteld tot de eerst volgende werkdag.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, dat kan. Als u aangeeft op welke werkdag u wenst af te halen, dan kunt u uw bestelling tussen 19:00 en 21:00 afhalen op het volgende adres: Margrietlaan 67, 5701 EC Helmond.

Betalingen

Welke betaalmogelijkheden en voorwaarden zijn er?
Alle bestellingen dienen voorafgaand aan levering vooruit betaald te worden. Enkele betaalmogelijkheden van Minque zijn:
– Via Paypal
– Via iDeal
– Via Creditcard
– Via Sofrt
– Via overschrijving
Wij berekenen geen aanvullende kosten voor de verschillende betaalmogelijkheden.

Retouren

Kan ik artikelen retourneren of de koop ongedaan maken?
Retourneren kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:
1. Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn evenals gebruikssporen vertonen.
2. De verpakking en toebehoren dienen in nieuwstaat zijn zodat wij het weer direct kunnen verkopen.
3. Het artikel dient op eigen kosten terug gestuurd te worden.
4. Het retourbedrag wordt z.s.m. maar uiterlijk binnen 30 werkdagen teruggestort op de door u aangegeven bankrekening.

Voorkomen is beter dan genezen. Neem even contact met ons op als je vooraf al twijfels hebt. Wij helpen je graag om je het juiste product te helpen vinden. Dat voorkomt teleurstellingen en heen- en weer sturen.

Hoe kan ik een product terugsturen?
Wanneer je een artikel wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact op met de klantenservice van Minque.

De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten jouw schuld om defect of beschadigd is kan Minque besluiten om de door u gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.

Minque is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met onze klantenservice blijkt dat je het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. Minque kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Na aanmelding van de retourzending kun je de zending (ook na 14 dagen) naar ons terugsturen. Op het moment dat wij jouw retourzending hebben ontvangen (liefst met kopie van de factuur en de reden van retour) zullen wij z.s.m. maar uiterlijk binnen 30 dagen het verschuldigde bedrag naar het door jou opgegeven rekeningnummer overmaken.

Defecten

Wat moet ik doen als mijn artikel defect is?
Wij verzoeken u om eerst contact met onze klantenservice op te nemen. Wanneer besloten is dat uw aankoop wegens een defect naar ons terug moet worden gestuurd, dan kun je het volgende doen:
1. Na overleg sturen wij je een ander exemplaar
2. Je kunt het defecte product retourneren naar ons adres
3. Retourneer liever niet jouw artikelen zonder dat dit met ons is besproken!

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, weiger het pakket en vraag aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer je het product al hebt aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Als dat het geval is, neem dan zo snel mogelijk na constatering contact op met onze klantenservice. We laten je dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat wij het op een andere manier kunnen oplossen.

×Close search
Zoeken